pondelok 9. júla 2012

This is England


 Po dlhej dobe som sa rozhodla, že spravím nový post ! :) Je to o mojom "výlete" do Anglicka. 
Moja predstava bola trošku iná, ale užila som si ho teda jednoznačne. Navštívila som krásne miesta ako napríklad Windsor, ktoré je vzdialené asi 30km od Londýna. V tomto malebnom mestečku žije kráľovná Elisabeth II. V ten deň som ju dokonca aj uvidela a až dvakrát, čo ma veľmi potešilo, pretože niektorí ľudia tu už žijú zopár rokov a nevideli ju ani raz a ja si sem prídem, som tu sotva pár dní a vidím ju hneď dvakrát. :D Momentálne bývam v Londýne, kde je krásne a miest na prechádzky, nakupovanie, fotenie a hocičo iné na čo by ste ani nepomysleli. ;)


Anglické taxíky :)



                                                    Cesta na spomínaný Windsor :D nazývané "Long walk"



                           Bracknell - tu som strávila týždeň u kamoša a kočíkovala jeho dcérku a chodila na prechádzky, toto je jeden z parkov tam. :)



Greenwich park, tu nájdete aj výhľad na centrum Londýna a aj nultý poludník tu je. :)



Pred Prírodovedeckým múzeom, kde je aj múzeum s dinosarmi, pecka !

T-REX !



Song, ktorý mi bude evokovať anglicko a leto tam :
                                                                         




Dúfam, že sa Vám post páčil, budem rada za všetky komenty. :)

2 komentáre:

  1. Moc dekuju za komentar :) Text pod fotkama je muj vlastni. Text v anglictine v titulku je z pisne Drops of Jupiter od Train. V UK ses musela mit skvele! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten text sa mi veľmi páči, sa s ním aj trošku stotožňujem. :D
      Aj ja ďakujem za koment, v Londýne bolo viac než úžasne ! :)

      Odstrániť